Regnig dag i November.

Regnet har fallit även idag. Har haft en perfekt helg. New moon på fredagen, Kim och Carro på lördagen och sedan mys.
New moon var väldigt bra enligt mig. Blev inte besviken efter att ha läst böckerna. Den nådde upp till fem av fem! Skiter i vad alla skrev i tidningen, de har så fel.
Kim och Carro gjorde min lördag. Vi hade kul i Carros lya, som vanligt. Alla var på topp och sedan bar det av till staden. Vi hade det kul! :)
Innan på lördagen fikade jag med Kim, hon och fika.. På onsdag ska Kim komma hit efter att hon kört, gissa vad vi ska göra? Fika (: Men det är mys!
Imorgon ska jag ha projektarbete och matte B i skolan, ska nog gå bra detta.
Nu ska jag gå och kurera min onda mage. Jag återkommer en vacker dag med mer.

Ser dig, även när jag blundar.♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0