Hej bloggen, det var ett tag sedan nu.

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att C-kursen ska börja. Jag vet inte riktigt varför jag lade av med att skriva blogg. Kändes inte kul för att verkar inte som att någon läser den. MEN nu har jag fått reda på att Andrea läser min blogg! Eller ja, går in och kollar om jag skriver något nytt. Hur kul som helst att jag har en trogen läsare! Jag ska börja göra denna mer intressant hade jag tänkt mig. Ska inte ändra utseende på den för att jag tycker den ser rätt bra ut och så har jag ingen aning om hur man gör. Jag kommer lägga in fler bilder NÄR och OM jag hittar min sladd till mobilen. Den är helt borta och jag känner lite sorg över detta. Jag får helt enkelt införskaffa mig en ny. Men lite tajt nu eftersom jag sprarar en massa pengar till min resa i sommar. Kanske har nämnt detta innan, eller jag vet inte. Jag ska till Turkiet i Juni med tre stycken tjejer i klassen. Andrea, Anneli, Christel och jag ska göra Turkland osäkert! Jag ska verkligen försöka bli brun där, jag har ju faktiskt två veckor på mig. Det måste jag klara! Eftersom att man bara får ha tjugo kilo packning har jag tänkt att ha typ tio med mig dit så att jag kan ta tio hem. Haha! Jag hade tänkt att köpa en del. När man ändå är där gäller det att passa på. Kommer nog dröja ett bra till tills jag åker utomlands igen.

Nu nästa vecka blir det prao. veckan efter det och veckan efter det. Sedan har jag påsklov. Mitt påsklov har jag lagt v18, så ingen annan har det tydligen. Men jag hinner få en vecka innan skolan så att jag kan vila upp mig. Jag ska vara på Blomsterbörsen i Fbg, så kom dit och handla av mig. Men INGA buketter för att det gillar jag inte att göra :D Just det, efter påsklovet är det bara sex veckor kvar sedan har jag sommarlov (: Då hade jag tänkt att ha det riktigt roligt! Andrea ska ha fest för att hon fyller år! Hur kul som helst!

Händelser:
- Min födelsedag
- Saras födelsedag (skolavslutning)
- Andreas födelsedag (fest 13 Juni)
- Alanya 20 Juni till 4 Juli.
- Inga planer efter det, bara en underbar sommmar!

Ha det bra allihopa! Puss på er! ♣

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hihi:D klart jag läser din blogg johanni..

jag längtar tills vi åker , ska bli så kul :D:D <3<3

2009-03-31 @ 18:38:09
URL: http://eaw.blogg.se/
Postat av: sara

Du glömmer väl inte dagen gatorna kommer bli osäkra? xD

2009-04-02 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0