B&B.

Carro var i Oslo i helgen och då passade jag och Kim på att inta hennes lya för helgen. I fredags var vi alla tre där och kollade på idol, tyvärr så vann Erik. Jag som hejade på Calle! Han är så söt :) Men när han blir känd ska jag köpa hans skiva, mitt nästan första skivköp! Stolt.. Ja, sedan så somnade vi alla efter det. Carro gav sig av halv åtta morgonen efter och då var det bara vi två kvar. Kim skulle ner och göra något giftigt och jag följde med som moraliskt stöd. Tro då att Carros grannes kompisar kommer. Vi står där som två små lodisar, ser max ut som tretton. Så kommer tre sjukt snygga killar och pratar med oss.. Oh, vad bra vi mådde alltså. Ville bara gräva ner mig under jorden. Men jag och Kim överlevde detta iaf.. Vi gjorde iordning oss och åkte in till hörnet och satt där tills halv tolv. Sedan gick vi till B&B och skaffade en stämpel, gick tillbaka till hörnet och satt där ett tag till. När vi kom tillbaka till B&B var det betydligt mer folk och det var riktigt nice. Träffade en och annan känning. Vissa mer omtyckta än andra. :) Och kanske någon jag saknat lite smått.. Jag ovh Kim och andra vänninor dansade loss kvällen lång och hade det riktigt bra. När stället stängde gick vi till donken. Kära nattamat. Sedan tog vi våra gåskor och vandrade hem till lyan! Tur så funkade våran plan så vi kom till överhuvudtaget! Sedan gick vi och lade oss. Dagen efter mådde vi prima och satt och kollade på idol igen, gick och handlade. Kim köpte chips, vad annars? Hon är besatt av chips. Och nu sitter jag här hemma och kollar tv. Ikväll ska jag kolla på "Skicka vidare". Verkar vara en riktigt bra film. Om inte mamma och pappa kommer störa mig, som vanligt..

Kan tillägga här att det snart är julafton! Och jag kanske skulle börja köpa julklappar. Och mamma fyller om två dagar. Något att tänka på där med kanske. Men vet redan klappen till henne tror jag.

Ha det fint! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0