Extra Extra!

Då var det dags, de där lilla extra om Sara:

Sara, Eda, Edith Johansson. Ja, var ska jag börja. Kan säga att du typ förgyller skoldagarna lite då och då. Skrattar man inte åt dina skämt skrattar man för att du skrattar åt de. Ja, gillar att du skrattar åt dina skämt. Gör ingen annan det måste man ju göra det själv, för bra för att gå till spillo. EN sak jag tycker är väldigt tråkigt är att du bor hur långt bort som helst. Tänk om du hade bott närmre, då hade inte gatorna vart säkra en enda kväll. Inte i sommar iaf (; Men jag träffar ju dig fem dagar i veckan och det är rätt bra ändå. Fast nu är det ju skolfritt i en månad så nu dröjer det ett tag! Kan ju återgå till de där med att gatorna inte blir säkra. Det är ju så att vi har ingått i en liten pakt kan man säga. När jag återvänt från Turkland så blir det en utekväll/natt med Edith och Rolle i självaste Halmstad! Tog Halmstad för att ja, hur kul är Fbg och händer det något i Alingsås? Jag har ju iofs inte varit där men från att dömma från vad Sara sagt så verkar det rätt dött. Men tillbaka nu igen. NÄR den dagen inträffar kommer jag nog ha sjukt kul, Sara med hoppas jag. Vet att det är långt kvar och att jag inte är en hejare på att planera saker, tar det mer som de kommer, SÅ ska detta bli av. Tanken var ju innan min resa till Turkland men blir efter så att vi hinner förbereda oss. Tihi.
Nej, men jag hoppas att du är nöjd här. Blev kanske inte så mycket om just dig men om våra storslagna planer blev det allt lite om! Så hej då Sara.
Ps: Puss Edith.

Dagens bästa: Söt kille inne på blomsteraffären.
Dagens sämsta: Söt kille gick ut.


PEace out. ♣


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste börja med att tacka för inlägget xD

För det andra längtar jag tills sommmmmarrrr! ;D

För det tredje är jag glad att vi går i samma klass!

För det fjärde och sista så måste jag bara påpeka att gillar jag dig Rolle! ;P

2009-04-07 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0