Blir bättre med tiden..

Hej läsare. Känner att jag kommit igång med skrivandet nu. Känns skönt att komma hem från praon och skriva några rader om dagen. Så, vad har hänt idag. VÄRLDENS gulliaste tant var inne på blomsterbörsen idag. Hon tyckte att hon själv var besvärlig för att jag fick springa fram och tillbaka och hämta grejer hon ville ha, men det gjorde ingenting! Hon var nog den bästa kunden jag nånsin tagit emot. Sedan när jag hade plockat ihop hennes blommor gick vi fram till kassan och skulle betala. Då sa hon till Hanna (som jobbar där)  att JAG var ett väldigt trevligt biträde. Jag sken upp som en sol. Plus i kanten till mig! Visade sig att tanten var en stammis och jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka medans jag är där så att jag kan få träffa henne igen. Hur söt som helst! Ja, sedan har jag mest gjort tulpanbuketter och ännu mer tulpanbuketter. De går åt som smör i solsken nu till påsk, men det är ju inte så konstigt kanske. Sedan slängde jag massa gamla blommor och det gjorde ont i mig. Ville bara ta hem alla. Hemskt att slänga blommor. Och så snittade jag upp lite tulpaner sedan fick jag vandra hem en timma tidigare. De hade inte så mycket att göra framåt stängningdtid. Men i morgon blir det nya tag! Ska se till att lära mig kassan ochså, blir la kanske nästa vecka. Känns dumt när jag tar emot kunder så kan jag inte slå in på kassan. Kanskt ska putsa lite på matten också så att jag inte skämmer ut mig toltalt där. Kan även säga att detta är den bästa praoplats jag varit på! Hur bra som helst.
Var nere och gjorde ett teoritest. KLAR förbättring sen förra gången kan jag säga. Ska verkligen ta tag i de nu, VILL ha körkort till sommaren. Nu kan jag ju inte köra på dessa tre veckor jag har prao men jag har bokat två dubbeltider v.18 så då blir de åka av!

Dagens bästa: Gulliga tanten i butiken (:
Dagens värsta: Inga pengar på mob typ. 

Nu är det nog färdigskrivet för idag.



Kommentarer
Postat av: caroline

värst vad bra livet rullar på för dig... det tycker vi inte om. mohaha. nej, vad elak jag är, bara för jag själv inte har något liv måste jag ju tracka andra.

2009-04-09 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0