Ibland tror jag att du har de där lilla extra.

Nu var det på tiden att uppdatera! Det var ett bra tag sedan nu. Men det är inte så lätt om det inte händer så mycket intressant.. Mitt liv är ointressant. Skolan har ju börjat så nu befinner jag mig i tvååker på vardagarna. Saknar mina små vänner här hemma då. Fast det är ju kul och leka med klasskamraterna med! Nu ska jag börja med bröllopsbinderi, det ska bli riktigt roligt! Har ju börjat lite smått men nu ska jag ha det tre timmar i veckan!

När jag inte går i skolan är jag hemma och då hittar jag inte på så mycket. Blir la mest att jag far en stund till Ida fast hon jobbar ju varje helg. Vilket är rätt trist. Denna helgen träffade jag även Mimmi ett tag fre-lör. Det var trevlans! Var ju ett tag sedan. Och en sak som är bra är att min moped lever och en mindre bra sak är att mina gloggs är döda.. Blir lite ledsen när jag uppmärksammade detta. Det var de enda jag passade i så jag får la tao försöka hitta ett par likadana. Även fast det kanske inte är så mycket sol just nu.. Får la vänta tills nästa år.

Imorgon ska jag åka till skolan och det blir la ok. Har varit hos syrran (Jeanette o hennes make) och lånat lite filmer som jag kan ha och roa mig med på dagarna då jag inte har något att göra. Jag vet inte vad jag mer ska berätta. Jag har börjat ta itu med min träning. Jag tränar på gymmet i skolan och på torsdagar ska jag börja med streetarobics vilket ska bli väldigt roligt! Det har jag aldrig gjort men det lät kul. Ska vara en storbildsskärm i idrottssalen som de visar en film på sedan gör man efter den!

Nu ska jag kila, ska ta mig en titt på andra avenyn!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0