Knepigt väder.

Då blir det en uppdatering av dagen. Jag sov hos Jennifer inatt eftersom det inte gick några bussar hem igår från hylte efter en trevlig kväll med film! Vi var nog sex st varav fem tjejer. Tror Johan kände sig lite utanför eller hade han extra trevligt! Men kvällen var mycket bra och vi kollade även på en bra men sorglig film. P.S I love you heter den. Se den! Jo, sedan åkte jag hem från Jennifer och till Ida där Ida och Fredrik befann sig. Efterlängtade Fredrik var hemma på besök från Stockholm. Kul att träffa honom. Vi åt kladdkaka som Idas mamma hade bakat, den var smarrig. Sedan gick vi in på Idas rum och satt och samtalade ett tag sedan skulle Fredrik hem för att han skulle tillbaka till Stockholm. Så jag åkte med honom hem och satte mig i soffan och kollade på Försoning. Den kan jag inte garantera. Den var seg, tråkig och trasslig. Ja, efter det åt jag middag och sedan for jag och mamma in till staden för att kolla på Rallybrudar. Den kan jag däremot garantera! Roande och sevärd! Och nu sitter jag här. Ja, detta var trevligt att skriva! Hade ju hänt lite idag iallfall!
Puss hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror Johan hade rätt trevligt ^^ låter som en rätt händelserik dag :P mer än mina vardagar -.- låter som du haft det trevligt iaf

2008-10-19 @ 21:14:58
Postat av: Fredrik

Det var en mycket trevligt att samtala och äta kladdkaka =)... jag hade gärna stannat längre om jag bara kunnat men sköt om dig min kära vän! kramar!!

2008-10-20 @ 18:23:53
URL: http://myheartagram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0