En doft av längtan.

Då var jag här igen. Kl är 22.43 och jag börjar bli trött. När jag blinkar är det tungt att lyfta upp ögonlocken igen. Men ville ändå skriva några rader, det var ett tag sedan nu. Idag var jag inne i stan med Ida. Jag fyndade mig ett par legging och ett linne, de behövdes. Sedan smaskade vi på varsin glass. Jag blev sugen på frukt så att vi gick till hemköp och inhandlade clementiner som vi smaskade på på bussen påväg hem. Lukten av clementin är god, påminner om jul. Snart är det jul. Då kommer stressen. Måste hinna med allt. Köpa klappar, laga middagen, städa huset, som då inte längre är ett hus utan en lägenhet. Jag ska flytta.. Och jag gillar det inte. Fira jul i en lägenhet blir första gången i mitt liv. Nog pratat om jul.. Nu är nu och snart är det Halloween. Undra vad som händer då. Om det blir någon rolig fest som jag ska pallra mig till. Jag vet iaf att nästnästa helg blir det en lite sen Halloweenfest hemma hos en klasskamrat. Mycket trevligt. Jag funderar på vad jag ska klä ut mig till och tror att jag kanske har kommit på de. Men det blir en överraskning tills bilderna kommer.

Vad har mer hänt? Jag har försökt få långa naglar, men de går av. Det är tråkigt. Jag är trött på korta naglar. Och jag vill göra något med mitt hår. Det börjar bli tråkigt nu.. Men det får nog bli ett annat kapitel. Om jag kanske skulle sova, det hade varit ganska skönt. Sitter på msn lite, dock inte så aktiv.

Nu är det slut för idag.. Hej då..



Jag saknar dig, även fast jag aldrig hade dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0