Snö.

Hej. Nu är jag här igen. Jag sitter i soffan och kollar på "How i met your mother". Ett mycket underhållande program. Jag har absolut INGENTING att göra idag. Detta kommer bli den tråkigaste dagen på länge. Jag kommer sitta här och ruttna bort. Aja, nu ska jag sluta grina och berätta om min dag. Jag har varit i skolan och haft florist hela dagen. Det var kul för att vi hade en rolig uppgift. Nog om dagen. På söndag ska jag kanske på julskyltningen i Halmstad och spana på snygga killar. Om jag inte redan har en jämte mig vid de laget vill säga. Hmm, ja.. Det är grått och trist ute. Om det ändå kunde komma lite SNÖ någongång. Tycker att det är på tiden nu. Vinter kom.. Det blir la att sitta hemma och kolla på Idol med
mamma och pappa ikväll. Tråkigt :/ Kan ingen sate vara ledig och träffa mig?! Är jag så hemsk? *snyft*

Jag vill klippa mig, och färga håret. Det händer nog till jul. Julen kommer bli konstig. Jag är van att sitta hemma hos farmor och farfar på jul men iår ska de komma hit. De orkar inte ha allt stök i sitt hus så de tar med de hit. Och de dagarna runt jul kommer att befinna sig i lägenheten. Jag vill ha snö utanför huset och inte bilar och grått slask.. Men någon dag ska jag åka till Fröslida och beskåda mitt gamla hus. <3

 

Kommentarer
Postat av: Anneli F

Jag är lika ensam som du ikväll :'( Önskar att du bodde närmre mig!!

2008-11-28 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0