Hej och välkommen till en ny dag.

Idag är det fredag och det innebär helg, Underbart! Ikväll ska jag vara med Emma i klassen och vi ska kolla film och tjocka oss. Kommer bli nice! Imorgon kommer Ida hit för första gången och hälsar på i min nya lya. Hoppas att hon gillar den :) Det gäller bara att städa lite granna innan hon kommer så att hon inte få astmaattack. Hade inte förvånat mig.
   Idag hade vi engelska nationella, writing. Jag var lite nervös i början men sedan kändes det bättre. Dock skrev jag inte så mycket men det är väl innehållet som spelar roll hoppas jag.
  Igår var det bygdefest, jag säger bara fyfan va kul jag hade. Ångrar inte en sekund att jag åkte dit! Och jag hade gärna gått på en till idag. Emma var på G men det var bara roligt ;D Då är det bara tills att vänta på den 20 December då blir det klassfest. ÅH VA KUUUUL!!!
  Jaha, vad ska jag mer skriva då? Det regnar och det är rätt trist väder. Traktorpulling i skolan i morgon ;D Dock ska jag inte gå på de, tycker bara namnet är roligt.

Så, fina du, hör av dig. Puss u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0