Staden.

Idag var jag i Torup och aktiverade mitt nya bankkort, så nu kan jag handla i affären med det. Det villsäga att jag kommer slösa massa mer pengar. Fast jag kan ju inte handla överallt, inte där jag måste visa upp legitimation eftersom att jag inte har någon.
Fast innan jag for till banken var jag på Torups marknad och inkasserade mig lite godis, de var gott. Mamma köpte blommor av en sur gubbe som verkligen inte visste hur man behandlade kunder. Han var sur för att marknaden kom två veckor för tidigt så hans tomatplantor hade inte hunnit växa till sig riktigt ännu. Hehe..
När jag kom hem hade jag tråkigt så jag ringde min gode vän Christel och frågade om hon ville åka in till staden med mig och det ville hon! Jag köpte tre tröjor och hon köpte en del hon med! Jag for hem och åt middag som mor hade lagat! Det var gott! :) Nu talar jag med Carro på msn och det är kul! :D

Nu har jag inget mer att berätta. Skriver nog en rad imorgon med! :) Puss o hej!
BTW! Hittade en sida med tröjan jag ska köpa! 179 kr ;) Som hittat! Eller rättare sagt min gode vän mimmi fann sidan åt mig! <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

varsågod :P

2008-05-03 @ 20:55:01
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0