Hej, jag är gay. Okejdå, det är jag inte...

Idag är det min våffeldag! Jag ska baka våfflor. Gooott!

Jag fick reda på att Christel ALDRIG har tältat. Det ska jag ändra på! *stolt* Jag ska ta med henne på en campingtripp och hon ska få se de ljuva livet i ett tält! Sova på pinnar och kottar i skogen. Kan de bli bättre? Jag tror inte det! Jag älskar att tälta. Om jag kunde radera alla mygg och knott hade de ju varit ett plus men det är kul ändå.
Jag har tänkt mig att vi ska bege oss till en sjö och slå oss ned där. Jag hade planerat Öja men jag kom på att man får icke tälta där, vilket är kasst. Det är fint där! Och för er som inte vet så är Öja en sjö 4-5km härifrån min lilla byhåla. Finns även en båt som det är mysigt att ligga och sola på om det nu kommer någon sol. Jämte båten finns en björnbärsbuske, de är utsökta! Inte mycket till strand kanske men där finns en och annan sten! :P Jaja, hoppas att vi kommer iväg bara! Kul kul..

Fast nu i helgen tror jag att jag ska tälta med Ida och några till. Grilla, dricka gott och bara ta det lugnt. Myysigt.

Jaha.. Vad har jag med att berätta tro? Jo just det, sommarlov är ganska tråkigt.. Finns ingenting att göra i detta hemskt tråkiga vädret! Varför ska det vara så kallt?! Jag vill inte ha jättevarmt för då svimmar jag men lite sol skulle inte skada.
Oh, jag måste berätta att jag och en kompis, Fidde, var och fiskade. Jag satte hans drag, dock inte så roligt. Fast fisket var kul. Vi fick ingen fisk men det var så mysigt att bara sitta vid vattnet och prata. Så berättade han att han hade satt sitt drag i ledningen som gick ovanför en gång och tror ni inte att de hängde ett där? Det fann jag ganska roande!
Min käre granne Fredrik cyklade förbi när vi bytte fiskeställe, trevligt att hälsa på honom.
Fast nu har jag inte mer att skriva! Ha en bra dag/kväll/natt och ett fortsatt trevligt sommarlov! Och för er som jobbar ha de bra där med!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ååh jag vill med tälta det är så mysigt :D

2008-06-29 @ 18:59:02
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0