Nu har jag gjort något åt de.


Jag fattar inte hur jag kunde låta det gå så långt! Men nu har jag äntligen gjort något åt de. Jag har insett att jag äter alldeles för onyttigt och ser ut som en köttbulle. Idag var jag ute och sprang/gick och efter det 200 situps. Ja, jag får skryta! Dock kanske det inte är något att skryta om men ändå. Jag är rätt stolt! :D
Ska jag mönstra MÅSTE jag få upp min kondis, det är på botten just nu. Hoppa studsmatta är med bra och det gjorde jag och syrran idag! Sedan åt jag några smarriga röda vinbär :) De är nyttigt!

Idag har jag skaffat facebook, jag fattar ingenting. Hur laddar man upp bilder? Varför kan man inte kolla på andras sidor? Måste man vara vänner för att kunna göra det? Det där är lite för krångligt för min del men jag får la försökta. Hittade massa intressanta människor som hade det dock. Blev vän med några från min gamla klass!:)

Imorgon ska jag kolla på Narnia prins caspian med Ida! Det ska bli kul. Innan ska vi shoppa lite med de pengar jag inte har! :p

Kommentarer
Postat av: Becca

Facebook är inte sååå svårt ;)

2008-07-02 @ 16:42:46
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

DU TÄLTADE MED MIN BROR IGÅR?!?!?!?!?!?!?

HAHAHAH, my god =(

2008-07-06 @ 21:16:41
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0