mus i macka.

Jag (Mimmi) har gjort om min blogg. Jag fattar verkligen inte hur man gör. Internet är för krångligt för min smak. Jag har precis kommit hem från Maxi på flygstaden där jag såg Andrea och hälsade på henne. Hennes mami trodde det var henne jag vinkade på och stog och stirrade som ett frågetecken med ena handen i vädret. De var rätt lustigt. Köpte en tablettask för 95 öre, inte jättegoda men vad hade jag att vänta. Vem läser min blogg? Är det någon? Snälla, skriv isf ett litet inlägg i detta så att jag vet att du existerar. Lönt att skriva om ingen läser.
För ett tag sedan började jag lyssna på Nirvana, mycket bra! Fast jag har mina gamla godingar kvar ännu!
Kanske ska till rixfm-festivalen. Inte säkert. Vet inte om jag vill längre :S. Ska du dit?
Jag ska äta flintastek idag, vill du komma? (Vill du doppa din fläskfile i min marinad) En låt som går så, tror jag :)

Nej nu har jag inget mer att säga, lönt detta var då.

BYE BYE! :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag läser =o varför vill du inte dit ? =(

eller.. jag vill inte heller nu längre..

2008-07-13 @ 21:43:12
URL: http://michaeelaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läser! :)

2008-07-14 @ 13:56:24
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: B!

Jag gör :P xD

2008-07-14 @ 14:13:51
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Andrea:D

jag läser :P

jag ska till rix fm , kanske möts där ..

<3

2008-07-15 @ 12:36:34
Postat av: Anonym

tihiii jag läser:D om du ska te rix fm hör av dig för de ska jag med:D lisette o izabella o alla dom ska me dit skit kul om vi kunde säga hej lr ngt:D<33

2008-07-16 @ 01:32:11
Postat av: Emostrumpan

d eva jag som skrev!

2008-07-16 @ 01:33:04
Postat av: Lasse Kongo

Attans att jag missade matbiten som du försökte bjuda mig på. Jag saknar dig, Johana Banana aka SexiPapaRoland! <3

2008-07-16 @ 10:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0