Min otursdag.

Idag har det varit min otursdag. Mobilen jag skulle köpa kunde jag inte köpa, moppen var sönder, ville inte starta och jag trampade på en geting. Jag var redan förbannad för det med mobilen så att de andra gjorde ju inte min dag mycket bättre. Jag skulle badat med Fredrik och hans bror och kompis men så blev det inte för att jag kunde inte ta mig dit. Men sedan hämtade Fidde mig och så kollade vi på Batman begins. Jag, Fidde och John ska maybe se The Dark Knight (tvåan) snart hoppas jag. Kommer bli kul :).

Just nu pratar jag med Mimmi mus, hon har massa och prata om. Både intressant och lite mindre intressant. Hähä.

Jag måste nog sova snart men jag orkar inte gå och lägga mig.

Jag har hållt mig ifrån dig idag. Yey me! Jag är mycket duktig.

Puss D!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskar the Beatles

2008-07-29 @ 01:19:52
URL: http://ijustgotit.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HEEE DE BRA DU MEEE

2008-07-29 @ 01:27:12
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0