Lastbilen.

Andra dagen på min prao är förbi och jag längtar redan till helgen. Jag har lite småsaker inplanerade i helgen som jag ser fram emot! :) Idag har jag varit inne i en lastbil där man köper blommor. Det var häftigt om jag får säga de själv. De hade hur mycket blommor som helst och allt var jättefint. Eva (min handledare) köpte en del blommor som jag sedan fick snitta. Men det är ju bra för att hålla mig sysselsatt. Än sålänge har jag inte fått göra så mycket men det är bara för att det är en rätt lugn period just nu. De har precis haft några veckor där de haft massa och göra, så det är en "paus" nu.
Vädret idag har ju varit lite udda. Ena sekunden pissregna det och andra var det solsken. Fast det har ändå varit rätt varmt ute.
Jag längtar en massa till helgen gott folk! Vad händer i helgen för dig min gode vän? :)



Bild från lastbilen. Och här står mannen som säljer blommor.



Underbart fina rosor!


Och mycket fina nejlikor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0