Ibland..

Har jag sagt detta innan? Det vet jag inte, isf säger jag det igen.. Jag vet varför mina inlägg är tråkiga, för att jag är tråkig. Jag vet varför jag är tråkig, jag vågar inget. Jag tror inte att jag klarar något för att någon skrattade åt mig för länge sedan. Sådant sitter i. Att bli skrattad åt när man mår dåligt är det värsta som finns. Att bli hånad av någon man trodde skulle finnas som en vän. Jag har ett få bra vänner och jag vet inte ens om de är riktigt bra vänner. Ibland känner jag helt ensam och övergiven och ibland omringad av vänner som jag kan skratta med. Vänner är underliga. Ena sekunden är man bästa vänner och andra sekunden pratar de skit om en. Jag vet de, för att jag har tyvärr gjort det själv. Men ändå känner jag mig som en bra vän. Jag tar hand om mina vänner, jag finns där. Finns du där för mig? Jag vill det. Jag vill att du ska finnas överallt. Jag vill ha någon att prata med men även någon som förstår när jag vill vara ensam. Låter mig vara och inte blandar sig i. Men ändå lägger sig i för att jag ska må bra. Hittar man en sån vän håll hårt i den för att sådana växer inte på träd.

Nu går vi på dagens aktiviter. Idag har jag varit med mamma i halmstad och handlat litta. Hm ja, det var väl allt. Just nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag tittar på High school musical och efter den kommer tvåan. Den är okej. Önskar att jag kunde sjunga och dansa. Men jag är tondöv och vig som en kyl! :P
Ikväll ska jag.. jag ska, äh jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Caroline vill att jag ska till Unnaryd och kolla på film med lite andra tjejer men det går inte bussar dit. Kanske ska ta mopeden dit om jag har ork till det. Hade varit kul att träffa alla. Nu är det nog färdigskrivet för idag. Hasta lavista baby!



Kommentarer
Postat av: Anneli Fasth

Jag kommer alltid att finnas här för dig<33 Hoppas att du vet det...

2008-10-18 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0