Mönstring och annat mög.

Hej och välkommna!

Jag vill mönstra nu! Jag vill veta om jag får göra lumpen. Det hade varit otroligt roligt om jag hade fått göra det! Bevisa att jag kan med! Fast jag är liten och ser inte mycket ut för världen! Pappa sa att han trodde jag var för otränad men han ska allt få se på andra bullar! Jag ska träna och bli en riktig biff! Ska börja..snart. Jag tränade ett tag, och då gjorde jag det regelbundet! Men jag har blivit slapp nu :( Jag får lyssna på min vän Izabella! Hon tränar 24/7. Jag är lite smått avis, eller ganska mycket.
Jag är verkligen otränad! :/ Måste skärpa till mig!

Denna skolveckan har varit slapp. Inte hänt så mycket. Nästa vecka går jag bara två dagar :) Jag är ledig på måndag, och på torsdag-lördag är jag på festival :) UNDERBART SKOJ! Jag ska dit med Alexandra och hennes kompis Johanna. Hon verkar mycket trevlig, fint namn har hon med!

Nä, nu ska jag snart äta. Mammas spagetti och köttfärssås! Den är mycket god!

Här kommer lite fina bilder nu kan ha och roa er med. Om det nu är någon som läser min blogg. Det tvivlar jag på :(

image11
image12 Starke Adolf!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du är en äkta snygging!
Jag vill med göra lumpen sooom fan !

2008-05-24 @ 01:55:14
URL: http://michaeelaa.blogg.se/
Postat av: Lasse Kongo

Jag tror att du kommer att lyckas med din träning, även om du inte behöver träna!
Är det det du vill så kämpa på!
SNART SIESTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ADIOS AMIGOS!

2008-05-26 @ 12:49:16
Postat av: slaksson.

haha din klenis! jag vinner över dig på armbrytning, så det så! HA! jag är ledig hela veckan vilket inbär att jag har tid för dig din lus:) vi får höras senare till helgen!<3

2008-06-25 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0