Yesterday..

Igår var jag i staden med Moa och kolla på Håkan Hellström, WOOHO! Eller inte.. Inte precis min favorit. Och det var en aning svårt att se, hur mycket folk som helst och så är jag ju inte den längsta heller. Men det var kul ändå. Efter detta bjöd min syster med oss på en förfest, mycket trevligt. Jag och Moa hade en sorts planerardag inför den kommande STORA dagen! :D Hoppas att den blir lyckad. Vi fick ihop en massa grejer.

Jag träffade på bla, Dennis, Ante Rasmus o några andra fast roligast o träffa var nog Dennis. Var ett bra tag sen sist!

Nu måste jag bara tillägga att parisehjulet i Halmstad är större än det på Liseberg och det var Mimmi väl medveten om ;)

 Jag kanske ser mest rädd ut dock, men jag spelar över ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi



va det större än de på liseberg ;o

fan va jag är modig =D stolt

2008-07-22 @ 03:19:27
URL: http://michaeelaa.blogg.se/
Postat av: Johanna.

De kändes som om det var de! :O

2008-07-22 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0