Jadutack..

Nå? Dagen börjar segt men sedan ska jag in till staden på rixfestivalen men dock hinner jag inte gå på marin för att bussen går för tidigt hem :( Sista går hem klockan tio, trist. Men jag ska kolla på Nordman iallafall! Egentligen skulle jag gått med Ida men den jäkeln kommer inte hem från Götet förrens på söndag. Men inte är jag ledsen för det för att jag ska in med Mimmi istället! :D Hoppas att det blir kul och att det inte regnar på oss :) Skulle träffat en vän från fjärran men fick förhinder! Lite tråkigt :)

Jag har faktiskt blivit lite nyttig, tänker på vad jag äter och äter inte lika mycket som jag gjorde innan. *stolt* Mina två tidigare inlägg har varit ganska känsliga men det är över nu! No more känsliga Johanna! Bara ibland..

Nä nu har jag inget mer att berätta idag. Ska lägga in lite fina bilder som ni kan kolla på.


Tjusiga trätofflor :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0