Halmstad.

Idag var jag ju som sagt i Halmstad och det var trevligt. Träffade en massa trevligt folk bla Johanna (clapyourhands) som var bäst att träffa! Henne lärde jag känna genom siesta och det ångrar jag inte en enda sekund! Jag vet att jag sa till dig Johanna att jag hoppas att vi ses på nästa Siesta men nu menade jag ju att vi måste ses innan med! Missuppfatta mig inte :) Jag är så avundsjuk på dig som kan hålla träningen och kosten, vill jag med :( Men det blir bara fel hela tiden. YOU GO GIRL! :D

Hemfärden var inte så skoj men jag orkar inte bertätta allt. Jag säger bara att hlt inte bryr sig om sina kunder :) PUSS.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

"mimmi var ikke värd att nämnas i detta inlägget"

2008-07-18 @ 02:00:20
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0