I´m back!

Efter ett oerhört långt uppehåll är jag tillbaka. Tänkte starta upp med att rensa tankarna lite. Skolan går bra, vardagen går bra. Vårat projektarbete är igång och det går bra. Mina vänner är bra, både nya och gamla. Kan väl säga då att det mesta går bra just nu. 
  
   Vad ahr då hänt på sistonde? Det är en riktigt bra fråga.. Jag vet knappt själv vad som händer, bara att allt känns ok. Har inte slutat träffa min gode vän Carro. Och har även funnit en ny kärlek, Kim heter hon. En liten skön böna. Som är rätt virrig, men vem är inte det? ;)  Just precis nu eller ja, nyss satt jag och pluggade matte men jag slog igen böckerna. Det gick inte som jag ville! Sedan ringde mobilen och då hade jag visst lagt den i matteboken, fråga mig inte varför. Nu har den massa mattebaciller vilket inte är okej!

   Sitter och lyssar på mammas gata, riktigt härligt. Nu ska jag återgå till facebook, vilket jag blivit besatt av! Yes. Och läsa andras bloggar. Och farmville såklart. Farmville är och kommer alltid förbli i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag virrig? No way. Men att jag är din nya kärlek var väldigt gulligt sagt :)

2009-11-27 @ 16:48:52
Postat av: Elin

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 22:25:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0