Väntekön.

Min helg har varit nice. Vet att det är onsdag men jag måste skriva några rader om det iaf.
Jag Carro och Kim var i lördags på Harry´s och åt delikat mat! Ryggbiff med aioli. Det var omtyckt av mig, men inte för vissa andra under kvällen.. Och även dagen efter. Att vitlök aldrig försvinner ur munnen! Men efter detta så gick vi till corner, ja där brukar vi ju hänga. Det var ovanligt lite folk, konstigt nog med tanke på att det vart löning. Men jaja, vi hade roligt iallfall. Som vanligt ;).. Träffade även en man vid namn Baol, enligt mig, som var och är en kopia av Edward i Twiligt! Så dreglade lite där innan jag gick vidare till dansgolvet. Där jag och Carro träffade på en igenkänning som ställde sig, ensam, och svingade sig runt strippstången. Han var minns sagt grasiös.. Ja, vi hade det nice då som sagt! Sedan träffade jag även andra igenkänningar tex Mimmi! Vilket var nice. Henne har jag inte träffat på länge :)..

Idag, dagen till ära, så fyller Kim år! Grattis till dig! På fredag ska vi fira henne ute! Det kommer bli riktigt nice! Men jag återkommer om det efter helgen! Kanske blir ett till inlägg innan dess, vem vet!

Kommentarer
Postat av: Kim

Man tackar, man tackar Hajtand! Men det är lite dåligt med uppdatering på denna bloggen kan det tyckas ibland.

2009-12-07 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0