Lyckan kommer lyckan går, kan den stanna eller gör den bara sår?

Dagen började med att vi fick reda på att vi ska spela upp en pjäs för engelskaklassen. Vi ska välja ett stycke från stolthet och fördom som vi tyckte var intressant. Vi har kollat på hela serien. En riktigt bra serie, verkligen. Vi är tre i gruppen och vi valde ett misslyckad frieri. Det kommer nob bli bra.

Hade grubblat på det hela dagen, och nu hände det. Känns skit ett tag, men nog snart bättre.

Blev lycklig igen när jag såg att skorna hade anlänt, men till vilket pris? De var för stora.. Mamma och pappa klagar på att jag ska sluta vara på petig.. Men det är inte de som ska gå omkring i ett par tre meter långa fötter.. Får se om jag använder de.

Jag var lycklig, så lycklig. Och jag vet att jag kommer bli det igen, kanske bara inte av dig. Och det känns förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0