Kan stämma, kan stämma.

Dålug uppdatering säger Kim, och det stämmer. Vad ska jag skriva om? Min dag? Vad jag gör? Vad jag har på mig? Ja, då får jag skaffa mig en kamera. Ska nog försöka klura ut något så att denna kan bli intressant.

Hade en mardröm inatt. Låg på sjukhus för att jag inte kunde andas. Så hade jag en mask på mig för att jag inte kunde andas själv. Så var det en man som skulle mörda alla patienter på sjukhuset för att hans bror hade dött där, och nu var det min tur. Men varje gång han kom in i mitt rum lyckades jag skrika och sköterskorna kom och räddade mig. Men de trodde att jag hallucinerade. Även min pojkvän, som jag tydligen hade, trodde inte mig. Men en dag, när han kom för att mörda mig så såg sköterska honom! Och nu sitter han i finkan. Sedan vaknade jag med ett ryck. Och kunde inte stänga ögonen förrens jag sövdes in i sömnen. Kändes som att någon iaktog mig.. Läskigt var det minns sagt.

Snart är julen här. Jag ska åka till Ullared med min syster när hon kommer hem från Oslo. Den 21 December. Hoppas att jag inte blir överkörd av någon vagn. Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ingenting.

Ha de fint min"a" alla läsare. ♣

 

En bild för att lätta upp stämmningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0