Längtar, men efter vad?

Den konstiga känslan av oro men lycka? Svårt att förklara. Mår bättre nu än förr och jag har min klass att tacka för det. Vilken underbar klass vi är alltså! Hade jag inte haft er vet jag inte vad jag hade gjort (:

Nu tillbaka till verkligheten! Praktiken rullar på. Var ju långledig i fyra dagar så det var rätt segt att stiga upp i morse men det gick. Så snittade jag blommor fram till tolv sedan gick jag hem och åt. Gick dit och gjorde buketter, en sorgbukett och sedan fick jag gå hem. De hade väldigt lite att göra idag så jag fick ta ledigt. Jag gick hem och hämtade min bok, mina solglasögon och satte mig på stenarna i stan en timma och läste. Fy va gött det var. Satt dock massa konstigt folk där vid bänkarna. Tror de var alkisar. Men de störde inte mig :D Hoppas det händer mer på praktiken i morgon. Vill ju lära mig massa saker, faktiskt.. Eftersom jag har lov v.18 har jag lov en heeel vecka innan skolan börjar och hur gott är inte det? Hoppas ni andra är avundsjuka ;) Jag har fått reda på att min kära vän Christel har lov då, underbart. Kan jag leka en massa med henne, hoppas hon vill det. Tihi. Men det vill hon nog :D

Ikväll ska jag kolla på andra avenyn. Det är spännande! Men jag får la titta på datorn eftersom att mamma och pappa ska kolla på något annat skitprogram på tven. Sitter mest isolerad i mitt rum om dagarna men inget mig emot. Lyssna på musik och rensar mitt huvud. Min plan var att gå ut och gå idag men jag orkar inte för tillfället. Ska springa i morgon så får bli en annan dag! För er som undrar så går de väääldigt bra med att springa. Håller rutinerna och kör stenhårt på de! Nej nu har jag inget mer att säga för idag så jag rundar av här! PUSS.


Dagens bästa: Har fått massa nya bra låtar.

Dagens sämsta: Ska jag eller ska jag inte?


Kommentarer
Postat av: Bella

Heeej pinglan ;)

vet du hur man designar bloggar? Om du kanske kan hjälpa mej med min?

Krami Bella

2009-04-15 @ 22:04:51
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0