Hej kamrat(er).

Kännt er sådär slitna, trötta, helt orkeslösa? Ja, det är jag just nu. Första dagen på praon och jag är redan trött. Hoppas att jag piggnar till tills i morgon, och hoppas att jag får göra något skoj. Idag snittade jag, planterade och gjorde buketter. Var la helt okej.. Kunde vart värre. Tiden gick fortare än vad jag hade trott och det var ju tur de. Fick även gå till ICa för att köpa kaffe. Ja, det var ju skönt med en nypa luft. De är iaf trevliga på min butik måste jag erkänna. Inga surgubbar eller surtanter här inte. Bästa är lunchen, när jag kan gå hem och vila. Inte för att jag hinner vila eftersom att jag måste laga mat men jag får iaf sätta mig ned en stund.

Lovat Sara att skriva ett inlägg om henne en dag och det kommer, vänta du bara.. Men inte idag, det har jag inte ork till. Detta sugen musten ur mig ska jag be att tala om. Tänkte börja med "dagens bästa, dagens värsta". Ja eller ha det de dagar jag faktiskt skriver. Så..
Dagens bästa: Praodagen gick fort.
Dagens värsta: Jag är helt slut.
Jag kommer antagligen ha intressantare saker på min lista när det gått lite mer på veckan och jag hunnit skämma ut mig för kunderna :) Alltid lika skoj.

Pussss. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0