Go´kväll.

Sitter här i min säng och tänkte skriva några rader innan jag stänger mina ögon för kvällen. Idag har det varit en bra dag. Jag fick göra en till begravningsdekoration. Jag blev jättenöjd med den! Kul att kunna glädja andra när de har de svårt. Jag har även varit ute och sprungit idag med Emma. Det var väldigt härligt. Vi sprang på vallarna, vilket jag inte gjort innan. Hur go slinga som helst! Jättelätt att springa. Ska jag göra flera gånger.
   Imorgon bär det av till Unnarydcity hem till Amanda. Åh, jag har längtat! Det kommer bli hur kul som helst, det vet jag! Det kommer ett par från klassen med vilket är nice eftersom den är bäst. Självaste Anneli ska köra. Ska bli kul att åka med henne, får se om hon kör som en galning! :D Nej, nu var det "intressanta" om min dag slut. Skriver mer i helgen och även en och annan bild kommer nog upp från Amanda. Ha d! ♣

Dagens bästa: Min praktikplats litar på mig.
Dagens sämsta: Litar min praktikplats på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0