Gårdagen, dagen och morgondagen.

Gårdagen; Igår var det Unnaryd för hela slanten. Började med att jag och Hedvig åkte in till Halmstad och där köpte jag en liten grej till Amanda. Sedan gick vi och köpte glass och väntade på att Anneli skulle hämta upp oss (: Hon kör jättebra! Hedvig satt fram och var kartläsare. När vi trodde att vi inte kunde komma mer fel visade det sig att vi var helt rätt! Så Hedvig gjorde ett mycket bra jobb! När vi väl kom fram bjöds det på grillat. Fast jag tror jag grillade min lite för länge så det blev en kolbit. Men tillbehören var goda iaf! Vi satt ute tills det blev iskallt, då gick vi in. Vi var några som satt och spelade med andra ord. Fyfan vad kul det är. Gillade inte det innan men igår var det kul! Vårt lag vann så då var det extra kul. Sedan hade jag ett "deeptalk" med Clara, det var nice. Hemfärden somnade jag nästan på. Som tur var slapp vi vänta i stan och kunde hoppa in i bussen med en gång. Så, bussen hem sedan nana.

Dagen; Idag var jag hemma hos farmor och farfar och jobbade i trädgården. Jag planterade även penséer. Blev riktigt nice. Farmor lagade pannkakor till mig sedan, mums! Ska tillägga här att jag gick hem till dem! Jag är ingen latis.

Morgondagen; Farmor kommer ringa mig klockan tio för att se om jag är uppe så att jag kan åka dit och jobba i trädgården. Nog bäst att hon ringer annars lär jag aldrig vakna. Sedan kommer min bror dit så ska vi äta middag allihopa! Nice! Ska äta revben, så jäääädra gott.

Dagens bästa: Farmors pannkakor med hennes hemmagjorda sylt.
Dagens sämsta: Jag borde städat mitt rum men gjorde inte det, okej lite lat då.




Kommentarer
Postat av: Johanna

En fråga bara tyckte också att Dagens bästa samt sämsta var en grym ide får jag också sno den?Puss

2009-04-24 @ 22:08:22
URL: http://johannajh.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan få ett eget inlägg om dig och alla dina turkar och turistragg! :D

2009-07-05 @ 17:56:36
URL: http://mensur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0