Krax krax.

Här sitter jag än en gång framför datorn och funderar på vad jag ska skriva för att det ska bli intressant nog för att Du ska läsa de. Jag kan ju börja med att berätta att min helg har bestått av Ida! Det var ju ett tag sedan vi umgicks så att det var kul att träffa henne. I lördags började våran helg med en svängom in till staden. Vi började med att gå in till tretton där jag provade ett par jeans fast de kunde jag icke köpa för att det såg ut som att jag vägde 100 kg! Sedan begav vi oss till bikbok där jag hade spanat in ett par jeans innan. Jag provade dem, gillade dem och hängde undan dem! Men klart glömde jag att gå tillbaka och prova igen/köpa innan vi åkte hem! Men ja, innan vi åkte hem hann vi ju med en hel del till. Vi var på gina tricot där Ida shoppade loss! Hon köpte ett linne och två stycken t-tröjor. Mycket läckra om jag får säga det själv! Sedan åt vi på pastahuset. Skinka med ädelost, mums! Vi begav oss även till Cubus där Ida köpte ett par jeans, röda jeans! Det var hon rätt bra med o skryta om! Där inkasserade jag en skjortklänning som var mycket läcker! Sedan åt vi glass, mums på de med! Vi gick runt lite mer med det orkar jag inte skriva om.. Vi åkte upp till Hylte där Ida jobbar(pizzeria) och så hjälpte jag henne där. Det var skitkul! Alla som jobbar där är jätteroliga. Och jag såg en söting som JAG fick servera. Hihi. Lite småstolt är jag allt! Vi åkte hem till Ida och sedan åkte vi hem till en av hennes vänner och kollade på lite film. Det serverades godis men jag kände inte smaken för att jag är förkyld. Jag låter som en kraxande kråka! Och sedan åkte vi hem därifrån, jag sov hos Ida och sedan åkte jag hem och hon till hennes jobb. Jag har ätit middag och nu sitter jag här o myglar! Imorgon är det prao! Nu ska jag kila! Ha de gött allihopa! 

Puss o kram!
 

Ska du äta här eller på påse?
Ska du äta här eller på påse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0