Jasså det är sådana tider nu..

Jaha då har man gått och blivit förkyld. Helt lagom inför helgen! Jag som hade så mycket planerat. Hoppas att jag blir frisk snart! Förkylningen verkar inte vara så långvarig faktiskt! Kanske hinner med mina planer ändå utan att smitta någon! Just nu sitter jag och funderar på om jag ska till praon i morgon. Hade ju varit bra men jag kan inte gå runt där o snörvla ner alla kunder. *host, snörvel*
Klockan är 2138 och jag ska snart gå och föna mitt hår och sedan kanske jag ska ta mig en städrunda i mitt rum. Det kan verkligen behövas. Kommer det hit någon måste det ju se bra ut! Som sagt, man vet aldrig om jag blir frisk! Fast just nu är huvudet rätt tungt.. Fast det kan ju bero på att håret är invirat i en handduk ;) Ibland är jag rätt smart ändå!
Min andra praovecka är ju snart slut och jag tycker att det har gått rätt snabbt ändå. Men jag längtar inte till att komma tillbaka till skolan, tvärtom. Jag vill åka på skidsemester.. Fy fan va nice det hade varit! Jag har ju åkt skidor en gång i mitt liv på riktigt och det var väldigt kul! Skulle vara skoj att lära sig åka lite bättre. Och snowboard skulle jag vilja kunna men det kommer ju inte på tal! Det är rätt trist när man ser småknattar susa förbi en i bakcken.. Fast sedan blir det dubbelt så kul när man ser att de trillar. Tihi! Lite glädje ska jag få ut av de hela! Nu har jag nog inget mer att tillägga tror jag, eller jo! Igår var jag ute och körde bil för första gången och jag måste säga att jag var mer eller mindre en expert på de! För att skryta lite då! Blir nog mer i helgen och då ska jag uppdatera mig om de! Men nu ska jag kila! Ha de bra allihopa! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0