OH no.


Jaha ja? Vad ska man hitta på? Trodde jag bad dig ringa men icke sa nicke! Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig här i livet.
Mitt liv rullar på som vanligt. Händer inte mycket intressant. Har gjort en och annan brudbukett i skolan vilket är roligt. Har haft muntligt engelska-nationella-prov. Det gick okej. Skulle prata om "wrong or right?". Talade med Christel i klassen. Anna-Lena satt och antecknade. Var inte nervös faktist. Jag trodde jag skulle vara det. Nu är det överstökat iaf. Har fått tillbaka mitt matteprov. Gick som väntat.. Ska lägga in bild på brukbuketten som du kanske redan ser när du läser denna mening. Funderar på att höra av mig till lite gamla vänner som jag icke träffar längre. Saknar vissa. Roliga att umgås med. Imorgon får jag träffa en del gamla vänner, kommer bli kul hoppas jag. Som du ser har jag knappt något intressant att skriva.. Får bättra mig tills nästa gång.

Åt godis idag, mår skit för de. Blir fetare och fetare för varje dag som går.
När jag blir arton ska jag söka till lumpen igen. Se om jag får mönstra då istället.

Hej då alla trogna läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0