Twilight ♥♥♥♥♥

Jag har glömt att skriva att jag har sett Twilight. Jag har även läst boken. Jo, jag har läst tvåan med. Ettan heter om jag kunde drömma och tvåan när jag hör din röst. Finns även en trea som heter ljudet av ditt hjärta. Jo, ettan var ruskigt bra och jag rekomenderar dessa böcker. Trean ska jag önska mig i julklapp och jag kan knappt vänta tills jag får öppna den och börja läsa. Tvåan var med bra fast jag tycker inte att den var riktigt lika bra som ettan. Fast när man hade läst ettan var man tvungen att fortsätta och nu går det inte att sluta. Många säger att har man läst en bok som sedan blir film ska man inte se den för att man blir ofta besviken. Men jag kan säga att jag blev inte besviken, snarare tvärtom. Edward var den snygga, bleka killen som jag hade hoppast på. Han var nästa precis som jag hade föreställt mig. Och det var även Bella. Personerna runt omkring de var inte riktigt som i boken men det var ändå bra. Eller ja, vissa var det och vissa inte. Edward var helt klart bäst. Snyggaste vampyren jag har sett iallafall. Jag kan knappt bärja mig tills tvåan kommer på bio, det måste den bara. När jag såg ettan, med Christel i min klass som även hon har läst böckerna, hade vi nästan magknip så spända vi var. När den började kunde jag inte slita blicken från duken. Jag som brukar kolla klockan för att jag blir lite smått uttråkad, det hände inte denna gången. Den var så bra, och spännande hela tiden. Jag kan erkänna att jag grät. Och det hade jag fulla rätt till! Det gjorde jag nästan när jag läste boken med. Och slutet, åh. Det var precis så jag ville ha det. Jag ska inte säga vad som hände för de som vill se filmen men jag säger bara att den är värd att se! Helt underbar film! Vill bara tillägga att jag såg reklamen på tv för filmen och då visste jag inte var det var för reklam. Jag såg Edward och tänkte "det ser ut som killen i om jag kunde drömma, så jag har föreställt mig honom" och det var det med. Det var lite läskligt. Det är ett tecken på att Edward var perfekt.

Detta var allt från mig idag. Skriver mer en annan gång. Johanna ♣


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 11:56:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0