Snow, snow, wunderfull snow.

Äntligen. Ja äntligen har den så kallade kylan kommit. Var två minusgrader och det var mysigt. Jag gick till farfar och farmor innan med bullar som jag hade bakat igår. De var trevligt att gå dit. Skönt att ta en promenad. Idag har jag även skrivit dokumentationer och just nu glottar jag på gröna milen och försöker lära in lite latinska namn. De var några som var svåra annars var det relativt enkelt. Ikväll kommer andra avenyn. Det är spännande nu. David har lämnat Roxanna, undra hur det kommer sluta.
  Kollade på reprisen av Idol idag. Skönt att Anna åkte ut! Gillade inte henne. Nu är det bara Robin och Johan som ska ut med sedan är jag nöjd. Jag tror jag vill att Malta ska vinna! Han har en bra röst. Och jag hoppas att Lars som var med innan kommer med en skiva. Nu ffår jag avsluta så att jag kan öva på läxan och titta lite mer på filmen. Just det! Vi köpte ett köksbord idag.


♣ Oh, denna gillade jag! Mitt nya tecken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0