Strandväder.

Idag har det varit strandväder, fast jag har inte varit där. Jag har legat på studsmattan och stekt! Inte för att jag har fått någon färg men jag har läst en bok! De e ju alltid något. Jag läser tvåan av ''om jag kunde drömma'', den är inte lika bra som ettan! Fast jag har inte riktigt kommit in i den ännu. Hoppas att den blir bättre! Ettan var så bra, jag kunde inte sluta läsa fast jag inte läst en bok sen i sexan, och då blev jag tvingad till de!
Nå, vad har mer hänt idag? Jag var i Oskarström med mamma och skänkte kläder till Emmaus och sedan pantade jag flaskor! Så det blev lite pengar där! Just de! Jag var på växtloppis i Hylte idag med mor, syster och systers killes mamma Lalla! Träffade min gamla lärare Inger som sålde blommor. Hon var så söt i sin lilla keps! Vi stod och samtalade ett bra tag om skolan o så. Riktigt trevligt!

Såg just på reklamen på tv ''frusna män söker kärlek'' de verkar så bra! Men det kan jag inte kolla på på skolan för att jag har inte femman, tyvärr. Jag blir lite tårögd när den ena mannen säger ''Är jag den rätte för dig?'' Åh, så gulligt :)

Vad ska jag göra ikväll? Jag har inte en aning! Fast jag ska ju iofs äta grillat! :) Mums!

Jag har gjort klart en dokmentation idagmed! De är bra! Slipper jag den!
Snart är det sommarlov! Gud va skönt!

Peace out! :)
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0