Mango o Jesus?

Jaha, vad har hänt idag? Nästan ingenting faktiskt. Det har varit en mycket tråkig dag. Det har regnat hela dagen och sett mycket dystert ut. Än har jag inte riktigt kommit in i dehär skrivandet. Har inte så mycket att berätta eftersom att det händer inte så mycket i mitt tråkiga liv. Nä, nu ska vi inte vara sådana! En sak som har varit bra ar att jag sov länge, kollade på film och åt en god middag! :) Alltid något positivt! Just nu sitter jag o lyssnar på The Beatles! De gör mig glad! Just nu är det Help som spelas! Jag lyssnade mycket på Beatles innan sedan la jag ner det ett tag. Vet inte varför riktigt.. Men nu har jag kommit in i de rätta spåren igen! Får ju inte svika min Beatlestavla som hänger på mitt rum så prydligt! Funderar på att ta med den till internatet o pryda min vägg. Men det får nog bli i tvåan då jag ska få eget rum! Maria ska flytta ut, skönt! :D För er som inte vet så går jag florist på munkagårdsgymnasiet! Och just nu delar jag rum med en som heter Maria men som sagt så får jag eget rum i tvåan så då slipper jag henne skita ner på rummet! Så skönt att jag får bo kvar där jag bor nu, de innebär att jag får eget badrum o slipper dela med två andra! Plus att jag får ett stort kök o massa nya ettor kommer flytta in som man kan köra med! Nä, jag vet ju själv hur det var när man var ny. Så jag ska inte plåga dem så som jag har blivit, kanske bara lite..
Nu i veckan åt jag en mango, den var mycket god! Fast halva fastnade mellan tänderna och det gillade inte min gode vän Christel så att hon vill baar ha en bit. Hon gick miste om något underbart ska jag be o tala om!

Igår på valborg var jag med Christel, Andrea o Jennifer. Vi var några till men de träffade vi bara ett tag. Vi for in till stan o hade ganska trevligt! Bättre än o sitta hemma o mögla!

Nu har jag inget mer vettigt att säga, om man nu kan kalla de vettigt jag har skrivit vet jag ju iofs inte! :)
Just de! Det var ju en sak till jag måste tillägga! Vissa har redan sett den men jag måste lägga ut den en gång till. Denna tröjan vill jag verkligen ha! Vet någon var man kan finna den?

image4 Tack o hej! De var allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag vet en sida med massor av sånna tröjor! jag ska messa länken till dig!

2008-05-02 @ 16:25:54
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0