Drömmar som inte kan gå i uppfyllelse.

Jag har kollat på körslaget och när jag ser Brolle börjar jag tänka på Elvis Presley. Tänk om jag hade träffat honom? Det hade varit underbart! Han är helt klart bäst! Jag blir så glad o pigg av hans musik! Han är min hjälte. Men eftersom att jag aldrig kommer träffa honom är mitt nya mål att träffa Brolle. Jag har aldrig tyckt om folk som försöker härma Elvis eftersom att det finns ingen som gör det bra! Nu säger jag inte att Brolle härmar honom (kanske bara lite), men det får han gärna för mig! Han är lika snygg som Elvis var och han är mycket mycket bra! Han sjunger helt otroligt och jag måste träffa honom någon dag och berätta att jag är lite småkär i honom. Elvis kommer ju alltid vara min stora kärlek men man kan alltid ha någon vid sidan av. Det han inte vet har han inte ont av. Jag hoppas att Brolle ger sig ut på någon konsert  jag kan åka och kolla på. Och jag vet exakt vem mitt offer ska bli som ska följa med! Självaste Alek! Idag sa hon att hon får ståfräs av honom och det tror jag säkert är sant med!

Jaja, förövrigt sitter jag och lyssnar på The Beatles idag igen! Underbart!
Imorgon ska jag åka till min Farmor och Farfar, jag ska sova där. Min bror kommer och hämtar upp mig imorgon så åker vi till Falkenberg!
Kan man skicka vanliga meddelanden till varandra här eller kan man bara kommentera bilder?
Nu ska jag äta ost o kex! Bye bye!



(Shake, shake!)
image8


(Brolle har ett sexigt ärr på kinden, bara så alla vet.)
image9


Kommentarer
Postat av: Lasse Kongo

Åh, är jag ditt offer? Det hade jag aldrig kunnat tänka mig. Med tanke på att jag redan har träffar Brolle så säger jag ändå inte nej till att träffa honom igen! ;]

2008-05-07 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0