Midsommar.

Hej?
Vad ska jag berätta om denna afton? Midsommar kanske? Okejdå.
Midsommar tillbringades först hemma hos mig med familj och släkt eftersom far min fyllde hela 52 år! Ja, han är dock en gubbe. Sill, lax, potatis, gott bröd och mycket mer fanns att välja mellan. Sedan blev det efterrätt, jordgubbar och vaniljglass! Mmmums!

Efter det åkte jag hem till Ida och vad gjorde vi? Dock inte så mycket först sedan umgicks vi lite med hennes syster Emelie och hennes vänner. Det var trevligt. De spelade alias och det var lika kul varje gång när Emelie skulle förklara orden. Hon vek sig av skratt vilket gjorde att alla andra gjorde det med, mycket trevligt! Själv var jag och Ida inte med och spelade men vi hade kul vid sidan av. Klockan gick och vi begav oss till Thang med Idas syster och hennes vänner. Där var det trevligt. Vi sjöng singstar och spelade twister. Jag kom tvåa den gånger jag var med! Jag trodde för ett tag att mitt ben skulle gå av, det gjorde fruktansvärt ont. Det är en farlig lek må jag säga. Mina sångkunskaper kom fram även fast jag inte var lika villig att sjunga som Ida. Hon kan ju sjunga, liksom hennes syster. Även fast hon mer skrek än sjöng denna kväll. Självklart förlorade jag varje gång men jag blev lika glad för det.
Sedan gick vi hem, åt godis mm och kollade på film, dock var den ej så bra men den dög. Vi somnade vaknade och åt gotte till frukost, mums.

Jag och Ida är beroende av vänner och då menar jag serien vänner. Vi har legat och kollat på de två dagar i streck, I LOVE IT!

Nu har jag inte tid att skriva mer ska ringa ett samtal!
Puss och hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

skoj =)

miss you <3

2008-06-29 @ 00:20:02
URL: http://michaeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0