Luna Lovegood.

Idag skulle jag solat det gick ju vägen, eller inte. Varför skulle det bli fult väder just den dagen jag skulle sola? Jag har ju tom inskaffat mig en ny bikini. Har inte ägt en på år och dar! Men nu i sommar ska jag träna bort mitt fett och vara i topptrim tills tvåan börjar! ;) Och jag kommer lyckas. Jag måste!  Som vissa vet har jag varit på Siesta och där var det en mysko typ som sa att jag var lik Luna Lovegood i Harry Potter. Jag forskade lite i det och till min förvåning tyckte jag faktiskt att vi var lite lika. Bild följer nedan! Ni som läser denna (troligtvis inte många) får skriva vad ni tycker om min nya tvilling.

Imorgon skulle jag varit med Ida men det blev inte så. Istället hoppas jag på sol så att jag får prova min nya bikini. I förgår badade jag för första gången i år och jag badade igår med! Och på torsdag ska jag vara med Ida och om det blir bra väder då ska vi åka till Öja och bada där! Wiie! Hoppas att det är finfint!
Vi hade strömavbrott idag, två och en halv timma. Snacka om att det blåste ute. Jag var i stan en sväng och gick förbi ett vägarbetsområde med sand i. Min mun mina ögon och mitt hår blev sandtäckt. Mycket gott och tugga på grus! :) Uppfriskande. Jaha ja, SOMMARLOV! Gott! Ingen skola på tio veckor :) Underbart! Kommer ju sakna klasskompisarna och alla snyggingar som gick ut i år men men! ;) Vi ska nog ha klassfest någon dag på lovet så att då får man la ta igen allt man missat där! Kommer nog bli riktigt nice!

I lördags var jag i Hylte och gick en kurs så att jag ska få börja övningsköra. Så var det ju självklart massa papper man skulle fylla i. Åh, jag orkar inte! Jag vill ju köra nu! Så när jag är på vägen får ni flytta er ;) Eller jag tror att det kommer gå bra för mig! :) Hoppas det iaf. Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Men ha det bra så skriver jag en annan dag!

Seya!




Luna Lovegood.
Vi var nog inte så lika ändå :(


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ni är faktiskt lite lika nu när du säger de =I

meh vi måste träffas snart! kanske festa eller något.

i miss you!

2008-06-11 @ 02:26:34
URL: http://michaeelaa.blogg.se/
Postat av: B!

Lite kanske, fast du ser bättre ut.. :)

2008-06-11 @ 15:04:30
Postat av: Johanna

Haha, det är bara Palle som ÖNSKADE att ni var lika ;>

2008-06-15 @ 15:12:34
URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0