Dagen innan det.

Nu var det länge sedan jag satte mig ner för att skriva några rader. Vad har hänt? Jullovet har börjar och nästan tagit slut igen känns det som. Det är alldeles för kort. Och så är det jullov utan snö? Vad händer? Det har varit snö en enda gång i vinter och det gör mig less.. Jag älskar snö! Känns inte ens som vinter, känns bara som höst hela tiden. Regn och rusk.. Man blir bara på dåligt humör av detta väder.. 
 På lovet har jag inte gjort många knop men jag har träffat lite vänner.. Jag har varit på fest, och det var riktigt kul. I morgon är det nyår och då blir det nog fest igen.. Jag och mamma ska snart in till Halmstad och då kanske man skulle gå en svängom för att se vad som finns. Var inne med Caroline men det är ju redan utplockat. Och då hade det bara varit rea i två dagar. Folk är som gamar i butikerna. De bara släger omkring allt och ger fan i att lägga det rätt igen. Hur ska man kunna hitta något när det bara är en stor hög med kläder? Hade jag bara viljat gräva i en hög med kläder hade jag väl bara gått in i mitt eget rum.. Nä, nu ska jag nog gå och göra mig klar för bilturen till halmstad. Som tur är behöver jag inte åka buss vilket tar en timma, det är tråkigt..

Skriver nog ett litet inlägg efer nyår! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0