Hej alla tiotusentals läsare!

Efter många (ett) klagomål på att jag bloggar för sällan får det bli ändring på de nu! Har ju en blogg för att berätta om mitt intressanta liv så då får jag ju göra det med!
Hm, vad har hänt... Vi beger oss bakåt i tiden, inte långt men lagom. Sådär lagom det bara kan bli.

På sommarlovet hade jag inget jobb vilket resulterade i inga cash. Men det gjorde mig inte så mycket för att jag gillar inte att slösa mina slantar. Så garderoben fylldes inte ut så mycket i sommar som jag hade velat. Fast som sagt jag nöjer mig med de lilla jag har! Fast en eller annan tröja till skulle sitta fint!
Mina klasskamrater träffade jag inte på sommarlovet, eller jo två stycken. Amanda och Christel. Amandra var jag på en sjuttiotalsfest som jag har bloggat om och Christel träffade jag på staden för att shoppa och fika. Mycket trevligt! Jag träffade även vänner från min gamla klass som var väldigt kul. Men min bästa upptäckt i sommar var nog Moa! Hon gick i min klass sjuan till nian fast vi umgicks inte då. Undra varför.. Hon är ju hur snäll och kul som helst! Hon bjöd med mig på en fest till utkanten av skogen (Våxtorp), där träffade jag även Johan i min gamla klass! Det var skoj. Men man mådde ju som man förtjänade dagen efter, och dagen efter det. Nu ska jag hålla mig på drickat tills nästa år då jag far till Hultsfred med VÄRLDENS bästa Moa! Och några andra bekanta vi snappar upp på vägen. Förhoppningsvis har jag körkort då. Har ju skickat in lapparna så att jag ska snart ut på vägen. Jag är lite seg i starten så hoppas att jag hinner bara.
Vad har mer hänt? Jo, jag har träffat självaste Andreas Holgersson! Det var ett bra tag sedan. Eller ja, jag träffade honom i staden en dag fast då var han inte riktigt kry tror jag. Vi åkte in till staden för att fika. Och han drog med mig till ett fik som jag inte är så bekant vid men de gick alldeles utmärkt. När vi skulle beställa så tyckte Ante att det var lite tråkigt att han fick räkmackan som hade legat och gottat sig bland flugorna hela dagen men de fick han ha! Ingen ny macka gjorde de till honom. Och detta resulterade i en torr räkmacka och smarrigt iste! Jag köpte mig bara en iste men de var lagom! Där satt vi oss samtalade och dittan och dattan och det blev en stund. Tiden gick sabbt och sedan skulle Johanna fara hem! Ante följde mig till bussen där vi sa farväl och sedan begav han sig till sin Fia! Och fick sig tydligen ett träningspass för att han hyrde en film som var sönder så att den fick han byta!

Skolan har böjat och det var kul att träffa kamraterna. Nu har jag prao i tre veckor och jag hoppas att det blir kul. Första dagen var rätt seg men det blir nog bättre. Nu ska jag snart äta middag. Smarrigt!

Ha de gott allihopa så skriver jag nog snart igen! Tja´rå!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0